03.12.2013 Porodica

Za mame: Vodič za zdravo, a brže mršavljenje

ishrana

Evo nekoliko jednostavnih načina da ubrzate proces mršavljenja, a da pri tom ne žrtvujete zdravlje:

Kupujte namirnice umesto gotovu hranu. Kupujte samo sveže namirnice za celu nedelju: meso i ribu iz mesare i ribarnice, povrće i voće sa pijace ili iz piljara, žitarice iz prodavnica zdrave hrane itd. Kada kupite namirnice umesto gotove hrane, eliminišete šansu da unesete u vaš organizam rafinisane žitarice, dodatke hidrogenizovanih masti i misterioznih hemikalija i izbegavate neželjenu preradu hrane. Zbog proteina jedite više ribu i pileće meso od crvenog mesa, jaja ili pasulja, ali ni ove namirnice nemojte potpuno izbaciti.

Smanjite porcije. Nema pravila koje vam govori da morate sipati jednom po obroku, a vi da treba da sipate koliko hoćete do ruba tanjira. Smanjene porcije, čak i samo malo će imati učinak na duže staze.

Jedite češće, ali sporije. Što duže budete jeli, manje ćete jesti i bićete brže siti. Nađite načina kako ćete usporiti sva tri glavna obroka, ne samo jedan.

Izaberite većinu povrća iz dole navedenog Nivoa 1. Povrće navedeno u nivou 1 ima više hranljivih materija, a malo kalorija.
Ograničite grickalice na nimalo ili jako malo.

Pijte svoju užinu. Neka vam užina bude šolja zelenog čaja ili čaša vode umesto uobičajenih grickalica. Možda ćete više biti žedni nego gladni, sve dok god ne izostavljate obroke.

Ako se do sada niste rekreirali, počnite. Ako jeste, pojačajte malo intenzitet.

Nivo 1

Malo kalorija, a puno hranljivih materija:

  • Špargle;
  • Zelena salata bilo kog tipa;
  • Pasulj, žuti ili zeleni;
  • Paprika žuta, crvena ili zelena;
  • Brokoli, sirov ili kuvan;
  • Prokelj, kuvan;
  • Kupus, sirov ili kuvan;
  • Celer;
  • Krastavac;
  • Plavi patlidžan, kuvan;
  • Komorač;
  • Mladi luk;
  • Keleraba;
  • Praziluk, svež ili kuvan;
  • Zeleno lisnato povrće – zelje, blitva, španat, repa, kelj, endivija, itd.;
  • Pečurke, sirove ili kuvane;
  • Crni luk;
  • Radič;
  • Rotkvice;
  • Grašak;
  • Španat, sirov ili kuvan;
  • Paradajz;
  • Potočarka;
  • Tikvice.

Izvor: www.klinikaperinatal.com

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije