20.11.2014 Zanimljivosti

Računari i besplatan pristup internetu za dečje odeljenje Instituta za ortopedsko-hiruške bolesti

Deca koja se nalaze na kraćem ili dužem bolničkom lečenju na Institutu za ortopedsko-hirurške bolesti na Banjici moći će da prate školsko gradivo i da slobodno vreme ispune pretraživanjem zanimljivih sadržaja na internetu zahvaljujući Telenor fondaciji.

Racunari i besplatan pristup internetu za decje odeljenje  na Institutu za ortopedsko-hirurske bolesti Banjica

Bolnica na Banjici, kojoj je danas uručeno 12 računara i omogućen besplatan pristup internetu, prva je u nizu koju će Fondacija opremiti u okviru akcije „Budi u toku“. Cilj je da deca školskog uzrasta imaju jednak pristup obrazovanju i mogućnost konstantnog unapređivanja znanja kao i njihovi vršnjaci koji se redovno školuju.

Sanja Rajačić, Telenor fondacija

Sanja Rajačić, Telenor fondacija

U svakom trenutku na našem odeljenju boravi 42 dece i jako im je teško da budu u toku sa svim onim što njihovi vršnjaci uče u školi. Isto tako, današnji mladi ljudi su digitalno pismeni i žele da imaju sve informacije u realnom trenutku. Izuzetno mi je drago što je Telenor fondacija prepoznala način na koji će im to omogućiti”, kaže prim. dr Vesna Jovanović, ortopedski hirurg na Institutu za ortopedsko-hirurške bolesti.

Prim. dr Vesna Jovanović, ortopedski hirurg

Prim. dr Vesna Jovanović, ortopedski hirurg

Deca će imati i pristup programu „Superškola”, virtuelnoj učionici u kojoj se nalazi više od 650 lekcija iz srpskog jezika, matematike, fizike i hemije, koje će im pomoći da nadoknade propušteno gradivo. Edukativni portal uključuje i predavanja, eksperimente i objašnjenja za decu da lakše savladaju školsko gradivo od petog do osmog razreda osnovne škole.

Superskola program na laptopovima koje je donirala Telenor fondacija_1




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije