Čik, nemojte se smejati: najsmešniji video klipovi sa bebama!
U stanju su da nas izvedu iz takta, ali i da nam jednim osmehom ulepšaju dan. Jednostavno, bebe su, kada se sve svede, neodoljive. Pred vama je ...
pročitaj jošDanašnje mlađe generacije potpuno su opsednute tehnologijom i društvenim mrežama, a deca koriste mobilne telefone i Fejsbuk skoro od rođenja. Kapmanja za 3G mrežu indijskog Telekoma pozabavila se ovom problematikom i iako je reklama prevashodno trebalo da bude duhovita, ona je na neki način i uznemirujuća.
U reklami, majka se nalazi na porođajnom stolu dok njen muž snima ceo porođaj svojim tabeltom. Onog momenta kad dete napusti matericu (u pozadini ide pesma Dajane Ros “I’m Coming Out”), ono uzima tablet od oca, odlazi na internet da nauči kako da preseče pupčanu vrpcu i sam to čini uz smešak.
I taman kad pomislite da ne može biti čudnije, dete počinje da pravi selfije koje postavlja na Instagram, a čak bira i odgovarajući filter za fotku. Jedan od doktora, pao je u nesvest, dok roditelji u čudu posmatraju kako im dete odlazi puzeći.
Ova reklama postala je viralni hit i oborila je rekorde gledanosti jer je za kratko vreme pogledalo 24.7 miliona ljudi. Na kraju, dete odšeta (da, šeta) iz bolnice, a iznad njega pojavljuje se slogan “Rođen za internet”.
Komentari na „Youtubeu“ uglavnom su pozitivni, a gledaocima je uglavnom duhovita, ali ima i dosta onih koji misle da je reklama poražavajuća i da će svet u budućnosti upravo tako izgledati i da ćemo od rođenja biti zavisni od tehnologije.
Pogledajte celu reklamu:
Danas se brakovi sve češće završavaju razvodom, ali ovo bi moglo da se promeni jer su naučnici utvrdili koje je najbolje doba za ulazak u brak, a k...
pročitaj jošKoliko god redukovali ishranu i trudili se da se krećete ne uspevate da se rešite viška kilograma? A koliko spavate i odmarate u toku nedelje? ...
pročitaj jošProveli ste predivan dan na plaži ali, bilo bi još bolje da se pesak koji se zalepio za vašu kožu sada nije po celom autu i kući. Kako biste lakše ...
pročitaj još