Između treće i šeste godine, mozak deteta poput sunđera upija nova znanja i utiske. U tom uzrastu mališani počinju da se interesuju za brojke i slova, vole da rešavaju mozgalice i pitalice
Između treće i šeste godine, mozak deteta poput sunđera upija nova znanja i utiske. U tom uzrastu mališani počinju da se interesuju za brojke i slova, uživaju u video igricama i slagalicama, vole da rešavaju mozgalice i pitalice, da glume i imitiraju odrasle, grade kućice i zamkove, slušaju bajke… Kroz igru stiču znanja, uče pojmove, razne veštine i razvijaju svest o svetu koji ih okružuje.
Na primer, video igrice stimulišu prostorno pamćenje i sposobnost organizacije, slagalice jačaju volju, istrajnost i intelektualne sposobnosti, grupne igre razvijaju timski duh i pomažu detetu da shvati vrednost zajednice, nauči da sarađuje i pomaže drugima, bude istrajan u ostvarenju zajedničkog cilja.
Gluma olakšava komunikaciju i izražavanje emocija, razvija empatiju i svest o drugima, dok slušanje bajki i priča podstiče maštu, stimuliše pažnju, auditivno pamćenje i hronološko poimanje neke aktivnosti.
Igre na otvorenom, osim što razvijaju motoričke sposobnosti, pomažu deci da razviju samopouzdanje, ali i da budu oprezna u opasnim situacijama.