11.09.2016 Rastemo i učimo

Stojeći položaj pomaže đacima pri učenju i pamćenju

Iako su dobrobiti stajanja u odnosu na sedenje već poznate, najnovija studija sprovedena u Teksasu pokazala je da stojeći položaj pomaže đacima pri učenju i pamćenju.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Stručnjaci su proučavali grupu od 34 mladih uzrasta od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju.

Nakon 28 nedelja upornog korišćenja visokih stolova, registrovana su kognitivna poboljšanja i veliki pozitivni pomaci u pamćenju. Njihovo sećanje bilo je bolje, informacije su koristili delotvornije, posebno kada se radi o rešavanju matematičkih problema.

Tim stručnjaka smatra da bi ti rezultati mogli biti važni za škole i za stručnjake na polju zdravlja koji traže jednostavan i održiv način da poboljšaju telesno i psihičko zdravlje učenika.

Ipak, kažu da su potrebna šira istraživanja, na većem uzroku i kroz duže vremensko razdoblje. Međutim, već i ovi zaključci vrlo su obećavajući, smatraju stručnjaci.




Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije