Jedan restoran se dosetio neobičnog načina da promoviše svoje novo jelo i dao primamljivu ponudu svim budućim roditeljima.
Foto: Gulliver/Thinklstock
Roditelji ponekad imaju običaj, a u poslednje vreme sve češće, da svojoj deci daju prilično neobična imena. O nekima iz 2014. godine pisao je i magazin Tajm, a imena koja su se našla na njihovoj listi bila su Rukus i Legendarno.
Takođe, jedan par iz Francuske poželeo je da svoju devojčicu nazove Nutela. Međutim, to im nije bilo dozvoljeno, pa je bebica dobila ime Ela.
Naime, lanac restorana „BJ’s“ osmislio je nesvakidašnju marketinšku kapanju. Oni su spremni da svojim mušterijama uruče vaučer u iznosu od 10.000 dolara ukoliko svoje dete nazovu Kinoa.
Ali, koliko biste vi daleko išli kada je u pitanju ime vašeg deteta?
Kinoa je biljka nalik žitaricama koja se pre svega uzgaja zbog jestivog semenja. Ovu drevnu južnoameričku biljku nazivaju majkom žitarica, a još pre 5.000 godina se uzgajala na području Perua, Čilea i Argentine. Uz kukuruz, bila je jedna od dve osnovne prehrambene namirnice u carstvu Inka.
Ova ideja „BJ’s“ restorana nastala je u svrhu promocije njihovog novog jela sa ovom biljkom.