Turistička organizacija Srbije, Dexy Co i Delta City, u atrijumu šoping-mola, u utorak, 1. decembra, zajedno sa brojnim ljubiteljima ove omiljene društvene igre, premijerno su predstavili prvi srpski Monopol.
U okviru obeležavanja 80 godina postojanja Monopola, posle SAD, Velike Britanije i Italije, Srbija je četvrta zemlja na svetu koja je dobila personalizovanu verziju ove popularne igre.
Polja koja krase nazivi gradova i atrakcija poput Beograda, Novog Sada, Niša, Sirogojna, Đavolje Varoši, figurice sa motivima šajkače i opanka – samo su neke od karakteristike domaće edicije ove igre.
Podsetimo i da je tokom aprila trajalo glasanje preko društvenih mreža i u Delta City-ju, za izgled figurica u domaćem izdanju Monopola, tako da su upravo fanovi bili ti koji su imali veliki doprinos u njegovom kreiranju.
Nekoliko zanimljivosti o Monopolu…
- Prvi Monopol predstavljen je pre tačno osam decenija, 1935. godine
- Igra je dobila ime po ekonomskom terminu monopol, što označava dominaciju jednog učesnika nad drugim učesnicima u privredi
- Najduža partija Monopola trajala je 70 dana, bez prestanka
- Do sada je proizvedeno šest milijardi zelenih kućica i dve milijarde crvenih hotela
- Među najtraženijim edicijama Monopola su „Čarobnjak iz Oza“ i „Elvis Prisli“
- Procenjuje se da je Monopol do sada igralo oko 750 miliona ljudi širom sveta, što je čini jednom od najigranijih igara na svetu
Monopol je igra koju zajedno igraju sve generacije, koja se čuva godinama i kojoj se svi rado vraćamo. Kroz Monopol Srbija pruža se prilika mladim naraštajima da nauče više o Srbiji, njenim destinacijama i atrakcijama, a starijima da se motivišu da posete gradove i mesta na kojima još nisu bili. Ediciju Monopol Srbija predstavila je licencirana kompanija za proizvodnju lokalnih Monopol izdanja kompanije Hazbro, Winning Moves.