LUKSUZNI BREND GARDEROBE ZA DECU: IL GUFO, OD SADA U BEOGRADU!
Il Gufo – italijanska premium kompanija garderobe za decu otvorila je vrata svoje prve prodavnice u regionu, i to u Beogradu, u tržnom centru Gal...
pročitaj jošKaži mi kako ti se zove dete, reći ću ti šta i kako kupuješ – istraživanje je koje je sprovela investiciona banka Goldman Saks kako bi saznala šta imena američke dece otkrivaju o potrošačkim navikama njihovih roditelja.
Anketa je pokazala da roditelji svojoj deci sve redje daju tradicionalna imena, što je pokazatelj antikonformističke tendencije i sklonosti ka „jedinstvenim“ brendovima.
Godine 1940, na primer, pet najčešćih imena za dečake predstavljala su 20 odsto svih imena beba u SAD. Prošle godine, pak, taj broj je pao na svega četiri odsto.
Za Goldman Saks imena dece se mogu porediti sa nazivima brendova, pa se tako roditelji odlučuju za neobična imena jer ih više privlače originalniji brendovi. Pripadnici nove generacije roditelja žele da se razlikuju od ostalih, da skrenu pažnju na sebe.
Studija, čije delove prenosi londonski Telegraf, otkriva, takođe, da su roditelji koji svojoj deci daju klasičnija imena, kao što su Džek ili Džejkob, manje otvoreni za novine. Oni obično kupuju proizvode velikih, proverenih robnih marki, a retko ili nikad malih, manje poznatih brendova.
Prilikom biranja imena za svoje mališane, mnogi roditelji žele da ono u svom značenju sadrži njima važnu simboliku, ali i da bude interesantno i do...
pročitaj jošUkoliko se dvoumite koje ime da izaberete za devojčicu, pogledajte listu internacionalnih ženskih imena koja su u samom vrhu popularnosti u svim ze...
pročitaj jošAko ne znate kako biste nazvali vašeg malenog dečaka, pogledajte spisak starih srpskih imena. Neka će vam baš biti neobična. Aleksandar Ime je ...
pročitaj još