
Roditelji se plaše, evo i čega
Očevi i majke sa najviše plaše fizičkih pretnji, kao što je mogućnost da se dete povredi (75 odsto majki, odnosno 58 odsto očeva), zatim brinu o nj...
pročitaj jošKada dođe vreme da se izabere ime za bebu, tate izgleda nemaju pravo glasa i mogu slobodno svoje mišljenje da zadrže za sebe. Mama je ta koja odlučuje.
Sudeći po rezultatima ankete koja je nedavno sprovedena u Velikoj Britaniji, četiri od deset majki neće predlog svog partnera ni uzeti u razmatranje kada dođe vreme da beba dobije ime. Interesantno je i da četvorica od deset očeva uopšte neće učestvovati u izboru imena malog naslednika, već će odluku dobrovoljno prepustiti majci.
Prosečan par pre donošenja konačne odluke razmatra 12 imena, a četvrtina parova dolazak bebe na svet dočekuje potpuno nespremno, odnosno bez dogovora o imenu.
U anketi sajta „Bounty“ je učestvovalo 3.000 roditelja, a ispostavilo se da se trećina parova ozbiljno svađa oko imena za bebu, dok 15 odsto njih sa raspravama počinje još u prvim mesecima trudnoće, piše „Dejli mejl“.
U proseku, dete filozofski nastrojenih roditelja koji teško donose odluke u životu ime će dobiti tek 11 dana po rođenju. Neverovatno je da će u jednom od deset slučajeva to ime biti „izvučeno iz šešira“, a da će čak 14 odsto očeva (ukoliko im pripadne ta čast da izaberu ime) odluku između dva imena doneti po eci – peci – pec principu.
Četvrtina roditelja pre donošenja odluke savetuje se sa kolegama sa posla, a 37 odsto klinaca na kraju ipak dobije ime po baki ili deki.
Za svaki slučaj da vas podsetimo – prilikom „pregovora“ o imenu za bebu trebalo bi da uzmete u obzir i moguće nadimke, da dete ne bi dolazilo uplakano iz vrtića, i da povedete računa da ime i prezime u kombinaciji zvuče dobro.
Izvor: MONDO
Foto: Freedigitalphotos.net
Eni Nolan dodijalo je da svakodnevno sluša i odgovara na ista dosadna pitanja vezana za njene ćerke, pa je na njihova kolica stavila natpis sa odgo...
pročitaj jošPrvi septebar već je stigao što za mnoge roditelje znači da njihovi mališani ili po prvi put kreću u školu ili se posle letnjeg raspusta ponovo vra...
pročitaj jošBendžamin Beri (Metju Mekonahi) je izvršni direktor reklamnih kampanja za žene, koji je da bi osvojio opkladu rešio da dokaže da će uspeti da osvoj...
pročitaj još