
Objavljene dobitnice 5 NIVEA kremica
Posle velikog uspeha NIVEA kreme iz ograničene serije "Bajke" u 2015. godini, brend NIVEA nastavlja sa pričama o uzbudljivim avanturama malog Luke ...
pročitaj jošZa NIVEA brend, nega je više od samog proizvoda i predstavlja brigu o ljudima kao i odgovorno ponašanje prema okruženju. Stoga, NIVEA podržava projekte koji su od esencijalnog značaja za društvo, naročito kada su deca u pitanju. Jedna od najznačajnijih društveno odgovornih akcija ovog brenda je projekat izgradnje dečjih igrališta širom Srbije, pod nazivom „Gde nam rastu deca“.
Nakon već pet opremljenih igrališta u Kragujevcu, Subotici, Užicu, Leskovcu, Nišu, NIVEA se nije zaustavila, već je u saradnji sa gradskim vlastima, a na radost mališana u Šapcu, Zrenjaninu i Valjevu, otvorila još 3 nova. Time su naša deca dobila ukupno osam novih oaza za igru.
Nastavlja se kampanja sređivanja dečjih igrališta širom naše zemlje, koja je započeta na društvenim mrežama krajem prošle godine, a NIVEA ima u planu otvaranje još 2 nova igrališta do kraja godine.
“Želja nam je da gradeći i opremajući bezbedna mesta i okruženja, pružimo mogućnost deci i porodicama da provedu kvalitetno zajedničko vreme. NIVEA će nastaviti da pruža svoj doprinos u stvaranju boljih uslova za odrastanje najmlađih stanovnika naše zemlje, uz konstantnu interakciju sa građanima i saradnju sa predstavnicima lokalnih vlasti, imajući u vidu da su vrednosti našeg brenda bliskost, poverenje, odgovornost, upravo ono što osnažuje porodice“, rekla je Daniela Gvozdenić, marketing menadžer kompanije Beiersdorf.
NIVEA igrališta ispunjavaju najviše srpske i evropske standarde SRPS EN 1176 i SRPS EN 1177 o bezbednosti dečjih igrališta, odnosno izbora sprava i sigurnosne podloge na igralištu.
Najveća nagrada i potvrda su upravo nasmejana i zadovoljna lica naših najmlađih. NIVEA će nastaviti sa predanim angažmanom i potruditi se da njihovo detinjstvo ispuni igrom. Građani iz svih delova naše zemlje, preko aplikacije na Facebook stranici ”Gde nam rastu deca” imaju priliku da utiču na odabir sledeće lokacije gde će biti podignuto novo igralište.
Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazala da bebe koje progovore pre šest meseci starosti i deca koja do pete godine nauče da čitaju imaju najv...
pročitaj jošSvedoci smo da briga za zdravlje stanovništva sve više obuhvata i kategorije koje ranije nisu bile uZdravlje dece sa sela fokusu. Alarmantne studij...
pročitaj jošBlizanci "M" i "D" su već kraljevi mode, a nisu ni krenuli u vrtić. Oni svakodnevno postavljaju svoje outfite na Instagram, a prati ih mnoštvo fano...
pročitaj još