
Šta sve žene kažu na porođaju?
Poznata je stvar da porođaj može da izvuče iz žena nešto za šta nisu verovale da imaju u sebi. Redit je pitao doktore i sestre da ...
pročitaj jošHumanitarna akcija „Magični doručak“, čiji je cilj prikupljanje hrane za škole za decu sa smetnjama u razvoju, počela je danas i trajaće sve do 20. oktobra 2013. u osam gradova Srbije.
Organizacija Banka hrane, Crédit Agricole banka Srbija i veleprodajna kompanija METRO Cash & Carry Srbija po sedmi put organizuju ovu akciju koja ima za cilj da mališanima omogući ugodniji boravak u školi, ali i skrene pažnju javnosti na probleme i promoviše solidarnost sa socijalno ugroženim grupama.
Akcija „Magični doručak“ biće organizovana u prodajnim objektima METRO Cash & Carry u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Subotici, Kragujevcu, Požarevcu, Šapcu, Užicu kako bi se prikupila hrana za više od 4.600 učenika iz 35 škola za decu sa smetnjama u razvoju u Beogradu, Novom Sadu, Subotici, Šidu, Bačkoj Palanci, Aleksincu, Zrenjaninu, Šapcu, Pančevu, Somboru, Vršcu, Nišu, Pirotu, Loznici, Leskovcu, Čačku, Užicu i Kragujevcu.
Kupovinom posebno formiranih paketa u objektima METRO lanca, cene oko 270 dinara, građani i firme obezbediće dodatni obrok đacima, a tako sakupljene namirnice Banka hrane će ravnomerno, prema broju đaka, raspodeliti školama za decu sa smetnjama u razvoju.
Crédit Agricole banka Srbija i METRO Cash & Carry Srbija doniraće namirnice u vrednosti od 8000 evra. Akciju su donacijama namirnica podržale i kompanije Coca Cola Hellenic, Victoria Group, Bahus d.o.o i Venac.
Akcija će biti krunisana završnom manifestacijom koja će biti održana na Svetski dan kuvara 21. oktobra 2013. godine u Horeca centru na Vidikovcu kada će najbolji domaći kuvari pripremati obroke za mališane sa smetnjama u razvoju, a zvanice donacijama obezbediti dodatna sredstva za prikupljanje hrane.
Dok su nekada žene savete tražile od svojih mama i svekrva, danas za sva bitna pitanja u vezi sa detetom konsultuju internet, pa tamo pronalaze ute...
pročitaj jošBlogerka Ester Anderson snimila je video kojim je pokušala da pruži odgovor na pitanje zašto mame nikada ništa ne stižu. [caption id="attachment...
pročitaj jošBendžamin Beri (Metju Mekonahi) je izvršni direktor reklamnih kampanja za žene, koji je da bi osvojio opkladu rešio da dokaže da će uspeti da osvoj...
pročitaj još