22.05.2015 Zanimljivosti

Najčešće greške koje pravimo kod doručka

Ako prvo sipate žitarice pa mleko ili pržite jaja u tiganju, onda spadate u grupu onih koji čine ozbiljne „prekršaje“ pri pripremi doručka.

Foto: Thinkstock

Foto: Thinkstock

RŽITE JAJA U TIGANJU
Sigurno ste pomislili: „Pa gde da ih pržim?“. Naučnici smatraju da je bolje i zdravije da razbijena jaja stavite u šolju, pa u mikrotalasnu i da ih kuvate dok ne poprime izgled prženih jaja. Na ovaj način ćete dobiti fenomenalan obrok, bez dodavanja ulja i prljanja dodatnih sudova.

OTVARATE ŽITARICE NA VRHU KESE
Otvarate žitarice na vrhu kese i onda vam na kraju ostanu samo mrvice na dnu? Zato treba da protresete kesu sa žitaricama i da je okrenete naopačke i tako je otvorite.

SIPATE ŽITARICE IZ KESE U ČINIJU
Kako biste sprečili prosipanje žitarica i sipanje duple doze, koristite šolju kao meru.

SIPATE ŽITARICE PA TEK ONDA MLEKO
Ovo vam otežava da vidite koliko ste mleka sipali i onda vam ostane samo mleko na dnu činije. Kako biste uspostavili bolji odnos mleka i žitarica, napre sipajte mleko (prvo pola šolje) i onda sipajte žitarice.

KAD PRAVITE SMOOTHIE,DODAJETE LED
Led dodaje prazne kalorije i stvara iluziju veće porcije, a takođe pruža vodenkast ukus voću. Zato koristite smrznuto voče i jednu, dve kockice leda.

PRESKAČETE DORUČAK
Možda doručak nije najvažniji obrok, ali preskakanje obroka je definitivno najgora stvar koju možete da uradite svom organizmu. Čak i ako niste gladni ujutru, pojedite koju voćku kako biste sprečili nemilosrdne napade gladi kasnije.

PIJETE ĐUS
Vašem telu je potrebna tečnost kako biste funkcionisali, a pogotovo nakon duge noći bez vode. Međutim, oko 22 grama šećera se nalazi u standardnoj čaši ceđene narandže. Zato pijte vodu.

JEDETE VOĆNI JOGURT
Kupovni voćni jogurt sadrži više šećera nego proteina, pa je najbolje da sami napravite voćni jogurt: stavite šaku omiljenog voća za vlakna i sladak ukus, malo badema li granole za zdrave masti i neki vid začina poput cimeta, đumbira, muskatnog oraščića za ukus i naravno šolju običnog ili grčkog jogurta.

Izvor: Mens’ Health

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije