26.11.2016 Ishrana trudnica

7 smoothie recepata za lakšu trudnoću

Verujemo da se trudite da se što zdravije hranite, a leto nam i te kako tu ide na ruku. Međutim, sve smo svesne da je ponekad teško odoleti slatkišima. Pa da ne biste poklekle i posegnule za sladoledom ili nekim kupovnim sokom, pronašli smo za vas savršene šejkove koje možete same da napravite i tako utolite potrebu za slatkim.

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

Smoothie protiv jutarnje mučnine

Sastojci:
– 1 banana
– pola šolje jogurta
– 1 kašika meda
– 1 šolja mleka
– nekoliko kockica leda
– malo đumbira u prahu ili sveže narendanog

Tajni sastojak je upravo đumbir, jer on pomaže kod probavnih smetnji, mleko i jogurt će vam dati dovoljnu količinu kalcijuma, med je prirodni zaslađivač, a banana primarni izvor kalijuma koji će vam pomoći da se oporavite od naleta mučnina.

Ostale zdrave šejkove za lakše podnošenje trudnoće pogledajte OVDE.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije