04.12.2016 Moja Beba Saveti

„Halo beba“ već 15 godina rešava sve probleme beogradskih roditelja

Pre tačno petnaest godina počeo je da se sprovodi projekat koji je danas poznat pod nazivom „Halo beba“. Beogradski Zavod za zaštitu zdravlja je početkom decembra 2001. godine u sedam časova ujutru otpočeo je rad na pilot projektu pod sloganom: „Telefonom do saveta za zdravo dete“. Svako ko okrene broj (011) 7158-444, povezuje se sa stručnjacima iz oblasti medicine čija je misija da sprovedu aktivnosti i intervenišu gde treba kako bi očuvali zdravlje mame i deteta.

Guliver/Getty

Kada okrenete ovaj broj telefona javlja vam se dežurna sestra. Ukoliko ona proceni da njeno znanje nije dovoljno, prosleđuje poziv ordinirajućem lekaru, ili vas upućuje u dežurnu ustanovu. Ako proceni da je potrebna pomoć patronažne sestre, sledi poziv toj službi i organizuje se poseta porodici. Anđelka Kotević, šefica odseka  Deca Srbije „Halo beba“ kaže da su roditelji zadovoljni radom ove službe jer dobijaju najstručnije informacije u bilo kom periodu dana ili noći.
Zanimljivo je da se najviše telefonskih razgovora obavi radnim danima u periodu između 4 i 5 časova posle podne, što je u proseku oko 6.000 telefonskih razgovora. Dok se subotom i nedeljom obavi mnogo više, čak više od 7.000 ragovora“, kaže Anđelka Kotević.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije